5

Är så kär. Så kär att när jag ska förklara för honom får jag tårar i ögonen och får istället inte fram någonting. Ingeting jag säger känns heller tillräckligt. Saknar honom vartenda sekund. Vill inte vara utan dig, kan inte ens det. Jag vill sova med dig varje natt, hålla din hand i kylan, göra frukost och smyga tillbaka ner i sängen, känna mig trygg med dig vart jag än är, dricka mitt te medan du dricker ditt kaffe, titta på My neighbour Totoro för att det är den finaste filmen, lära mig spela dina datorspel, äta goda saker precis hela tiden, prata om lägenheter och om saker som vi ska ha och göra, en Totoro säng, väggar med bokhyllor och böcker överallt, jordglobar, flaskor med droppande ljus, en fönsterkarm att sitta i, udda stolar och koppar, också vill jag lyssna på LP och vända på skivan stup i kvarten, fotografera dig precis när som helst, möblera om i ditt rum, låna kläder av dig precis som du gör av mig, promenera utan att ha ett mål, skratta tills jag gråter, ha en töntigt cliché kuddkrig så att det känns som att det är en film, dela samma hörlurar på bussen och på promenaden, att du ligger med ditt huvud i mitt knä och jag pillar dig i håret, när du ''ryggar'' mig så att man nästan somnar, somna bredvid dig, i din famn, framför dig, bakom dig, resa till alla destinationer som går, vakna på vardagar och aldrig vilja gå upp vi överväger alltid att skolka för att kunna stanna i sängen hela dagen. Kan hålla på föralltid. För att jag kan inte förklara vad du är för mig. Fina jäkla pojke. Nu får det räcka. Så, publicera.
 
fan vad gay men det är så himla sant. jag älskar dig
punkt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0