24

God Jul! De allra juligaste pyjamasbyxorna är på precis som alltid annars och igår tjuvstartade vi julen med en väldigt liten del av familjen. Bäst av allt att jag fick somna med min fina och även vakna med honom på självaste julafton. Sådan lyx alltså. Denna morgonen har vi hunnit med en grötfrukost med pappas goda risgrynsgröt och tittat på det sista avsnittet av julkalendern. Och nu är min fina man närsomhelst påväg mot de småländskaskogarna.
Jag hade tänkt hänga kvar ett tag till i sängen innan jag gör mig iordning för att ta emot resten av den lilla släkten som ska dyka upp idag för att äta alldeles för mycket mat tillsammans med oss. Idag ska jag bara mysa så himla mycket! Heeiidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0