25

Lite mobiltrams från de senaste dagarna: Här är jag som är väldigt trött mitt i skolstressen sista veckan med mitt fina skal. Också en bok som jag nyligen började läsa och världens finaste bokmärke på en sovande pojkvän.

Här var det dags att klä granen. På en sådan dag där hela dagen består av pyjamashäng. 

När jag hade duschat så torkade mitt hår såhär fint av sig självt. Finaste och bekvämaste byxorna i manchestertyg.

Slog in julklapp, drack te och lyssnade på LP. Sedan var det julklappsbyte med mitt hjärta.

Blev otroligt uttråkad fast lovet typ varat i en dag så pistonhead och finaste Ems räddade mig en sådan kväll.

Här är en favorit av ölsorterna som jag drack på wraphouse. & här är en Mathilda hemma hos emsi. 

Dagen efter tittade jag på grinchen. Sedan var det dags för ett litet julfirande med julklappsleken.

Pappa blev farlig med stora tomtebloss och sin ''too late to die young'' tröja så cool haha. Också jag idag, julaftonsklädd.
Trots åtta personer i julfirande blir det så många paket. Alltså va? Kalle Anka myset idag klockan tre.

Och en glad tjej som säger god jul. Nu har släkten lämnat ''släkten är alltid värst'' eller hur är det man säger? Kvällen slutade konstigt och lite kaosartad inte som jag planerat eller tänkt mig. Men så är väl livet det med. Det har varit julafton iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0