12

Denna julen önskar jag mig:
 
 
**Systemkamera - jätte sorgsen över min d60 som bara dog på en studiofotografering
 
**Tekopp från Rörstrands ''mon amie'' serie - som är så himla dödsfin
 
**Kusmi te - för att jag inte ens har råd att köpa mitt eget te
 
**LPskivor - till exempel Bon Iver och Håkan Hellström
 
**Pennor - stabilo, point 88 fineliner
 
**En hel del böcker - som ''Kafka på stranden'', ''1Q84 tredje boken'', ''Vad jag pratar om när jag pratar om löpning''      dessa av Haruki Murakami. ''Kapitulera omedelbart eller dö'' - Sanne Näsling. ''Det är så logiskt alla fattar utom du'' -   Lisa Bjärbo. ''Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag'' - Sara Ohlsson. 
 
**Presentkort är alltid välkommet - tänker mig typ lagerhaus eller hm kanske
 
**En katt - för jag vill ha en myskompis som alltid finns i min säng
 
**Pengar eller ett jobb - viktigt till londonresan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0