127


Jag har handlat fyra böcker till priset av 80 riksdaler. Har precis idag läst ut high fidelity och ska nu påbörja tärningsspelaren.


Fyndat denna skjorta på myrorna för trettiotvå kronor, ändå. Ser ut som bokmärken.


Och nya favorit myströjan, kommer överanvändas och jag vet det.


Några timmar innan Håkan spelade på sofiero köpte jag mig trots allt en biljett och ångrar det inte.


Försöker rensa, slänga, ska sälja kläder, prylar inför london. Bra färgskala där Mathilda.


Fina pappa är grillmaester och tycker jag ska ta en ny profilbild till hans facebook.




Blev hemskt glad av regnväder, dels inget jobb och jag kunde ligga i min säng hela dagen. En lillebror var också social.







Jag tyckte att jag behövde sushi en dag som denna så jag fjäskade hos pappa och lyckades. Nu ska jag titta på filmen baserad på boken high fidelity och dricka te, bra bakisbestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0