135


Egentligen borde jag inte sitta här alls just nu. Är bajsstressad och rädd och spänd och taggad. Skitsamma.

I förrgår var jag i Malmdö för ärenden och hade sällskap av Gustav. Tog mig äntligen tiden att ta mig till ett café jag länge velat till. Caféet vid namn ''Kafé Agnez'´var precis lika fint som väntat men bryggkaffet var äckligt.





Lyckades sno åt oss de bästa utav platser och jag hade min fina emmausfyndade sammetsklänning på mig. Kär!











Här uppe satt vi och hade koll över hela stället. Så himla fint. Precis så ett café ska vara, med udda stolar och porslin.




Och det var det Malmöbesöket förmodligen det sista på ett tag också.

 

Framåt kvällen bjöd jag hem lite vänner för alkoholkonsumtion och lite sista bus i Sverigeland.











Avslutar med en bild på denna snygga som jag kommer sakna så. Sedan hamnade kameran uppe på mitt rum och förmåddes inte att användas in på senare timmar. Nu ska jag packa vidare och försöka skriva ett någorlunda cv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0