137

 



Idag var jag så brutalt bakfull och efter en misslyckad visning av ett rum så gick jag ensam till en park och dog bakisdöden. Min kära vapendragare drog sig nämligen till centrala för en jobbintervju.

Efter en timme av slumrande följde jag googlemaps mot brick lane och vandrade omkring där i någon timme.

 





Sedan kom hon tillbaka till mig och mot en rumsvisning. Om morgondagen inte ger bättre resultat får det nog bli den.



Sedan blev klockan mycket och man glömmer lätt bort att äta här borta. Nu är vi döden efter lite sömn och mycket dricka så nu är det gosdags under täcken och film. Imorgon ska vi äta monsterfrukost tidigt och sedan kolla ännu lite flera rum med en agency. 

Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0