138




 

Idag var vi jävligt taggade på en rejäl englishbreakfast på the breakfast club men oturligt nog öppnar de inte förrän tolfte september vilket sög lite. Men en bit på samma gata hittade vi ett annat godkänt ställe. Alltså englishbreakfast ♥






Efter en visning och snack med en agency pausade vi välbehövligt och väntade på nästa visning. Tummar ner skulle tagit det vi hittade igår men vi var för långsamma eller veliga. Inte lätt när man inte har något att jämföra med.

Här är jag och jag köpte denna skjorta igår för sidådär 10 £ bra där brick lane. 

Nu sitter jag här och funderar på hur kvällen ska se ut och det finns ju en del valmöjligheter. Det är bra. Vill då bara ha ett place of our own nu. Det är varit så gött. Sedan börjar jag tänka på jobb eller något i den stilen. Gillar denna stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0