187




Sundayfunday har spenderats med Alice efter en liten sovmorgon. Möttes upp på gatan bakom mig och promenerade mot columbian road för på söndagar är det flowermarket där. Alltså JULKÄNSLA!! Första december och hur mycket julgranar som helst. Jag köpte mig en liten en. Glenn var ju ändå inget bra på att bära upp julkulor.






Många frestelser men lite pengar gör himla ont i shoppingsjälen (ja den existerar).




Dagens fina sällskap Alice. Vi drömde oss bort bland mysiga kvarter och önskade att vi bodde där istället. Varje dag blir jag lika överväldigad av denna charm,



Hamnade mitt i alltihopa på hackney city farm och fastnade på polaroidbilder tillsammans med grisar och andra spännande varelser. Det var ett himla bra bestyr det där.





Alltså lille gris du är så tjock och söt å vi bor nästan grannar <3



Hungriga och kaffesugna begav vi oss till brick lane för macka, kaka och kaffefika på kahaila. Var inte direkt ensamma på en söndag med marknad och allt men det var precis vad vi behövde. Denna eftermiddag/kväll har jag spenderat med lite städning, matlagande, skypesamtal ja typ det och SOLSIDAN förresten! Fortsätter i ett lugnt tempo framför diverse filmer, serier, är för rastlös för mitt eget bästa och kan inte se en hel film inte ens ett helt avsnitt av något. Imorgon är det dags för ännu en av alla dagar jag spenderar på jobbet. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0