188





Nu är det plötsligt redan två dagar sedan det var söndag, jag var ledig och äventyrade lite med Alice.


På måndagen alltså igår var det jobbdags och jag hade på mig min nya skjorta som jag diggar trots flertal storlekar för stor men vad gör väl det när den istället liknar en kimino på mig.

Idag var jag oplanerat nog ledig igen vilket även betyder att denna helgen är prydd av arbete isället för bus. Iaf vaknade jag av en sambo som åt frukost och hon gick sedan iväg för att möta sin mamma. Själv drog jag mig i sängen mycket länge innan jag fick fnatt och storstädade vårt rum för första gången på evigheter. Efter lite ärenden har jag gjort det himla mysigt här inne! Den första alldeles egna julgranen är på plats. Nu taggar jag paradise hotel för att jag är dödsberoende av det, jävla skit haha. Också ska jag krypa ner i rena, nytvättade lakan. LYX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0