53


Jo men det rullar praktik vecka nummer 3 är över. Två kvar sen är det londontime! Och jag har hamnat på det bästa och enda stammisfiket lagom ofta i veckan lika bra det vart ska man annars ta vägen undrar jag? Blivit full på mejeriet på en torsdag och lyssnat på irländska boys. Ätit så mycket sushi och nudelsoppa och bönor att jag vet inte vad, I can't stop. Också till dagen idag, just nu är jag hos min pöjk som sitter och redigerar vid en dator och jag vid en annan, bra förhållande där (faktiskt jättebra tbh)! Ska åka med mamma snart och leta tyger till balklänningen som jag så fint planerat och försökt skissa ihop. Hoppas på att den kan bli som eller över förväntan kanske..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0