54

1. En sammanfattning, vad har du gjort i veckan?
Druckit te, ätit halstabletter, fikat, varit modell, filmat till ''kvällskaffe med carl och gustav'', ätit massor, sett funeral suits på mejeriet, läst mer än vanligt, kramats, londonplanerat, haft en världsmysigkväll med fina flickor, balklänningstänk, iskallt utomhushäng mitt i natten med de varmaste planerna, ja lite sådant har det blivit!

2. Veckans bästa?
Att det har blivit så mycket londonpepp att jag dör inombords av längtan och framtidsrädsla.

3. Veckans sämsta?
Att jag mått så himla dåligt i halsen och till stor del legat och hostat i sängen.


4. Hur har ditt humör varit?
Mjo det har varit helt okej denna veckan.

5. Något som gjort dig glad?
Att bästa linn min framtida sambo kom hem till mig och pratade framtid när vi båda två var lagomt sjuka. Det gör mig så glad och jag kan prata om det i evigheter!

6. Det godaste du förtärt i veckan?
Åh i fredags åt jag sushi, nudelsoppa och edamame bönor, så-himla-gott!!

7. Veckans ångest?
Att ligga sjuk i sängen. Plus att jag ältar alldeles för mycket. Måste sluta.

8. Vad har du gjort i helgen?
Min helg började lite redan i torsdags då vi egentligen skulle ha mys och tjejkväll jag, emma och esther men vi hamnade på mejeriet och såg ett irländskt band och blev fulla istället. Fredagen spenderades med en saknad pojke och hans pappa med sushimiddag och film. Lördag med vuxenbestyr som att gå och leta tyger och gå på ikea följt av middag med fina familjen och myskväll med fina flickor och sedan nattsnack på min och lojjsans mötesplats i kylan. Också en söndag som ännu är ett mysterium men planerna lyder övningskörning och en promenad med linn än så länge iaf. 

9. Veckans längtan?
Herregud londonlondonlondon såklart!!

10. Bästa inköpet?
Hmm...alla koppar te på gräddhyllan kanske?

11. Veckans beroende?
Men te som alltid, St.Petersbourg kusmi tea ftw!

12. Vad har du lyssnat på för musik?
Mina redan existerande listor på spotify som behöver sig en uppfräschning och rensning men där finns väl lite blandad musik som alltid passar.


13. Veckans saknad?
Alla fina vänner som man inte alls träffar tillräckligt ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0