61















Idag har jag varit en riktig viktigpetter och gjort saker som känns alldeles för vuxna. Såsom att vara på arbetsintervju och påriktigt ta tag i framtidsplaner...samt att övningsköra. Nu är jag helt slut och fasar nästa vecka som kommer vara så fullt upp hela tiden att jag inte vet hur det ska gå till men som sedan gladeligen avslutas med ett flyg till london. Soooft. Nu tar jag helg ungefär och laddar upp mig själv på nå vis inför fasan. Ska baka kakor med mitt hjärta och mysa. För det känner jag att jag behöver. Typ. Också omg titta på bilderna så fint det blev med säng och fönster kombinationen♥ Åt frukost där imorse och beundrade min vackra skapelse innan jag fick alldeles utomordentligt bråttom till bussen. Det var längesedan sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0