64



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

''Du kommer att förlora dina vänner också.'' - 1Q84 andra boken Haruki Murakami

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Men typ skrivbordskanten eller luft? Trist

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Pluras kök spanien igårkväll. 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Hmm vette fan...ett kanske. (okej liiite fel då)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Musiken från spotify? Annars mina föräldrar som samtalar.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Oj haha senast jag var utanför huset var klockan fem i förrgår morse då jag vandrade hem efter taxifärden från kb, soooft. 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Jag försökte få lite struktur på veckan som är kaos och mätte min handbagageväska inför fredag då det är dags för london!!!

8. Vad har du på dig?

Hippiebyxor och ett grått linne glamorous as that am I!

De här fina underbara byxorna som kom att bli det bästa barcelona köpet någonsin! Snodde bilden från malles facebook hihi.

 

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Nej det minns jag faktiskt inte att jag gjorde, sov tryggt brevid pojken min.

 

10. När skrattade du senast?

Åt min pappas tumvantar som han köpt för skidresan och mamma kallade honom för bebis. Jättekul jag vet. Fast haha nä nu ångrar jag mig pappa kom precis in med underställ, rånarluva, hjälm och skidglasögon...


Precis såhär ja...haha orkar inte.

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Den enda tavlan som faktiskt sitter uppe på väggen är den kära fjärilsplanschen, resten av sakerna lutar typ mot väggarna så som spegeln och en och annan tavla. 

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja men melodifestivalen igårkväll, den är väl ändå rättså konstig?

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lite trevligt men jag gör den mest för att fly alla andra måsten för att vara ärlig. När det blir mycket att göra brukar  jag nämligen satsa på fosterställningen och inte göra något alls. Bra taktik!

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

Vi somnade till ''crazy stupid love'' igårkväll för att vi inte orkade någon annan serious movie. 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Oj multimiljonär det är ju ganska satsigt...hmm först skulle jag dra till london efter studenten med min limpa och bo lika fattigt som vi redan planerat fast liksom rikt ändå för vi skulle kunna göra allting precis som vi vill utan oro. Sedan skulle jag spara det mesta för framtida hus, lägenhet osv och kanske till någon najs utbildning. Säkert en hel massa elektroniska prylar, som liksom alltid är för dyra och dra på massa resor, körkort bil, hemskt mycket jag skulle vilja göra och köpa vet jag. 

 

16. Tycker du om att dansa?

Verkar så haha...har träningsvärk i nacken sen i fredags, kb it's your fault att du har bra musik. 

 

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Usch det vet jag inte...finns ju hemskt många fina men jag tror att man ser vad det är för namn som ska ges när ungen kommer ut öhöh eller något. 

 

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Absolut! Och planerna är många taggar redan livet efter studenten i london!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0