67

Herremingud vilken lycka som uppstår när man vet att idag ska jag faktiskt inte jobba! Holy vilka dagar jag och linn har haft...och jag vet påriktigt inte om jag kommer klara av det här mycket länge till. Men imorgon så bryr jag mig inte för då är jag på väg på till englandet med de bästa av brudar, oh my vad jag är glad över detta faktum! Men först en sista praktik dag för att sedan ha alla hjärtans dag mys med min älskade fina pojke som jag inte fått se susen av på hela långa jobbiga veckan. Det har sugit en aning. Tack och hej för mig nu ska jag ganska snart ta mitt pick och pack och åka bussen in till lund.


Lite sommarkläder passar fint att längta efter just nu också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0