69

Så hemma man kan bli och med det menar jag att jag även har hunnit slita mig fyra timmar till jobb också vilket suger så himla jävla hårt så att jag blir ledsen. Behöver ett annat jobb serverat på ett silverfat tack! Konstant kramkalas med pojken min har det iallafall blivit och ett ekande kylskåp så jag har levt på djupfryst pizza här hemma men det är okej jag gillar det. Även ett lyxigt födelsefirande för min älskling har också hunnit äga rum samma dag som jag landade i tråksverige men det var hemskt mysigt att få duscha ordentligt och ta det lite lugnt för första gången på fem dagar. Men jäklar vad vi har hunnit med i london, varit uppe med tuppen vartenda morgon trots klubbtrötta fötter och huvuden, så oss har det inte gått något nöd på inte. Vill åka tillbaka snarast. Jag trivs där. Så himla bra att jag ska göra allt för min och min sambos skull. Hard workwork.
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ska dra till London för första gången snart och du verkar ha bra koll, så tänkte fråga dig om du har något bra tips på ute ställen man kan dra till?

Svar: Hejhej på dig! Gud vad kul jag är hemskt avundsjuk på dig hade inte haft emot ännu en trip till finaste staden alldeles snart igen. När det gäller utgång osv så har vi faktiskt nästan alltid gått ut med promoter och det brukar faktiskt bli hemskt lyckade och händelserika nätter! Så du kan alltid höra av dig till Ace of clubs ( http://www.facebook.com/aceofclubslondon?fref=ts ) om du känner för att testa på en sådan kväll! Annars är ju faktiskt näst intill alla pubar så hemskt mysiga i England att man gärna hänger en kväll på ett sådant ställe också! Tänk på att pubarna har en förmåga att stänga hemskt tidigt bara haha :( Ha världens bästa resa och hör bara av dig om du undrar någonting mer. Kram!!
Mathilda Johansson

2013-02-22 @ 22:20:27
Postat av: Vicky

Tack så himla mycket för det snabba svaret och hjälpen! Ska definitivt kolla upp dina tips och det kan vara bra och veta att de mesta stänger tidigt! (: Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan du kan dra iväg på nya äventyr igen!

2013-02-24 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0