71








Åh idag är det första dagen i skolan på hela sex veckor. Det är ju helt sjukt. Är inte säkskillt sugen på det och vet inte hur tusan jag ska få rätsida på rutiner igen. Men det är dags iaf och det finns ingen återvändo. Studenten närmar sig äckligt fort och jag är så rädd samtidigt som jag är så peppad på att klara livet efter den. Pyjamas och mysfrukost också lite serietittande såhär på morgonkvisten det är bra start på dagen och jag ska INTE heller jobba idag! Det får mig att känna mig lite bättre till mods.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur får du ditt hår så blont och fint ??

Svar: Hej! Gud vad kul att du tycker det är fint! Jag har på senare tiden börjat bleka mitt annars lite gulblonda hår med en av schwarzkopf's blekningar som heter någonting som ''metallic blonde''. Jag tror egentligen inte det är blekningen i sig som gör underverk men silverschampot som man får med gör definitivt! Tar verkligen bort alla gula nyanser som existerar i håret. Riktigt toppen tycker jag hihi! Puss på dig
Mathilda Johansson

2013-02-25 @ 19:57:50
Postat av: Vicky

Idag är det bara 100 dagar kvar så håll ut, tiden går nog fortare än du anar! (om man nu vill att tiden ska ta slut, själv är jag nästan lite rädd för vad som ska komma efteråt) Älskar dina bilder förövrigt, man får en så himla härlig känsla när man tittar på dem!

Svar: Men åh tack så hjärtligt för peppen! Slutade alldeles nyss ett jobb som jag klarat av i ungefär två veckor (Y) toppen...nej men det sög verkligen haha. Så nu ska jag ta tjuren vid hornen igen och lämna ut cv:n tills sommarjobb och deltidsjobb är fixat. Pengarna behövs för framtidsplanen i london nämligen hihi. Och jag är så himla pepp på den och vill bara sticka nu i denna sekund, men samtidigt vet jag att den här terminen kommer bli den bästa, mest händelserika och sorgligaste någonsin så jag försöker hålla mig kvar!! Kram
Mathilda Johansson

2013-02-25 @ 23:56:38
Postat av: emma

Okej! vill nämligen också ha sådant "metallic hår" men funkar liksom inte när jag färgar hos frisör så vill verkligen hitta något som sitter i och syns. kan du rekommendera det för att ta bort utväxt också?

:)

Svar: Alltså absolut!! Jag har inte direkt färgat eller blekt håret tidigare förutom att jag blonderat lite slingor här och där och tonat hela håret rosa. Men jag var hemskt trött på den gula jäkla nyansen som naturligt faller sig i mitt hår haha och då fick jag tips om den blekningen och silverschampot som tillkommer! Den är sååå bra och till utväxten fungerar den säkert utmärkt också :D
Mathilda Johansson

2013-02-26 @ 21:59:52
Postat av: emma

åååh tack så mycket! vet du var jag kan hitta blekningen någonstans? affär?

Svar: Inga problem!! Ja men precis du kan nog hitta den i de flesta välsorterade matbutiker osv :D Så lycka till!!! xoxo
Mathilda Johansson

2013-02-27 @ 07:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0