72

Jag älskar mina fina tjejer så! Och jag är så himla glad att ni är mina vänner. Vad skulle jag annars göra?!
Fula på bild lyckas vi bli också och det är ju en himla bra gemensam egenskap.



Fina lina som alltid hamnar under bästiskategorin fast hon erkänt att hon tog sönder min barbiebil haha..♥
Också var jag ute på Rose med massa snygga ockaå träffade jag värsta Cassie look-a-liken! omg.


Louise köpte apcoola converse, här är kartongen! Och camden det kan man aldrig tröttna på att strosa i.


Camden somsagt jag gillar dig. 



Min fina limpa i vår fina trappuppgång. Också dödssnygga tjejer på o'neills innan Cirque du Soir.



Brick lane-häng en tidig söndag. Och du solsken jag tycker om dig så! 



Finisen och min sambo mwihih. Blir så glad av bara tanken. Också en något busig toaskyltning.



Utgångsdags! Sjukt peppad Lojjs och tk (fast nä). Återhämtningen dagen efter omnomnomom.



Träffade mina babes köpte med mig dom hem för 20 pund styck (liar). Också gillar jag tydligen rokit.



Mer brick lane strosande.


Så himla gosigt att beyond retro här hade en lite huskatt som chillade i kassan osv.



Så himla fint att jag bara vill flytta hit nununu!



Min babe och jag hängde i solskenet för det är vi bäst på!



Den här vill jag typ ha på mitt rum så himla snygg var den!!!



Hostelutsikten var ändå helt ok! Också turistade vi sista eftermiddagen för det är ju också himla mysigt.



Chillade lite med drottningen och sådant trevligt man gör i England du vet.



Sådan grind ska jag ha när jag blir stor typ. Också drömde vi om lägenheter påväg mot trafalgar square.


Denna resan var så himla bra på alla sätt och vis! Och fan vad jag har saknat min Louise och Linn. De är ju bara
så fina att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Tycker om er tjejer, massor!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0