30

Igår var en bra dag trots att jag sov alldeles för länge man får liksom ångest då när hela dagen försvinner mitt framför en. Men äntligen lyckades jag bli med kamera igen, herregud vad det känns bra/konstigt/overkligt. På kvällen kom min otroligt fina Linn som riktigt gaddade ihop sig med mig angående att flytta till fucking london. Seriously vad taggad tjej här?! Skrev ett kluvet inlägg igår som jag inte publicerade för jag vet inte hur man ska tänka, om jag tänker rätt eller fel eller bara alldeles för mycket. I ett nötskal som alltid känns det som.
I vilket fall när man har fått en ny kamera måste man inviga det på något sätt...så min fina erbjöd en promenad med en termos fylld med te. Det kan man ju inte tacka nej till, hur underbar? Så vi tog vårt pick och pack och bara gick. Hamnade hos några hästar och sedan på en filt mitt i en vädligt blöt och fuktig skog. Jobbar på att lära känna min nya kära nikon nu och det känns hur bra som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0