37


Igår när vädret såg ut att hålla sig fritt från regn och annat oväder vågade jag klä mig i mina sammetsskor.

När skolan snabbt och lätt var avslutad i fredags åkte jag och Rebecca bussen hem till bästa Malin.
Glad flicka!
Också fikade vi och pratade en stund. 
Sedan var det dags för färgning respektive blekning av hår.
Vår privata frisör Malin gjorde ett himla bra jobb. Sedan åt jag middag med fina familjen och åkte sedan hem till Linn för att prata och mysa ännu mer. När klockan slog sent cyklade jag vidare till mitt hjärta och somnade gott brevid honom till suits, te och popcorn. Första veckan i skolan den sista vårterminen på gymnasiet - check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0