45

Idag vaknade jag redan nio och med solkatter på väggen.

Sedan hängde vi kvar där precis som man ska göra en söndagsmorgon. Också tittade vi på suits.

Igår såg vi förresten Django på bio i lund. Den var så himlahimla bra. Nu vill jag se fina les miserables också bara!


Också har jag städat lite på mitt rum idag. Men uppdraget med att köpa en ram till kära fjärilsplanschen kvarstår...
Sedan har jag spenderat en ganska stor del av dagen på mitt golv framför lp-spelaren och huvudet i en bok. Glöm inte kontoret på tv4 ikväll ungdomar. Det ska jag se och dricka mera te och äta glass för jag känner mig lite ynklig men det har antagligen bara att göra med att det är söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0