46

Jag har varit sängliggande nu i ungefär bara en dag. Dör av rastlöshet men vill absolut inte göra något vettigt som att gå till skolan eller så. I måndags mådde jag kass och fasade det värsta efter att jag hade spytt...vinterkräksjukan. Hängde ännu lite längre vid toaletten och mådde kasst. Blev bara två härliga spyor så ingen kräksjuka här inte men någon dålig mat kanske? Haha ööh eckligt att skriva om sådant men nu är jag väl på benen igen. Min kropp strejkade väl av utmattning från förgående vecka. Nu vill jag göra något drastiskt både utseendemässigt och bara göra något ball. Kan sportlovet komma lite fortare kanske eller något. Nu ska jag läsa och dricka te tills det att jag orkar göra något ''vettigt''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0