47

Känner mig förtillfället alldeles berusad i huvudet och jag kan inte fokusera någonstans med blicken som bara flimmrar. Kan det vara sockershock måntro? Idag har jag känt mig hur frisk somhelst typ iallafall och varit i skolan och äntligen gjort Carl von Linné glad och nöjd igen eller något i den stilen. Sedan när jag insåg att skolan inte hade särskillt mycket mer att erbjuda och jag gjort det som kändes som det skulle bli gjort? Tog jag mitt pick och pack och bagav mig hemåt men äventyret vart inte slut där. Satt djupt nersjunken i en bok och märkte inte alls att en mycket märklig person klev på bussen. Men turligt nog råkade vi gå av samtidigt och jag bjöd över Louise på fika i mitt hus. Vi slängde ihop den mest otroliga kladdkakan någonsin och tog igen en massa information i varandras liv och planerade helg och andra framtida bestyr. Avslutade det hela med ett mycket spännande PPL avsnitt (pretty little liars för er oerfarna). Förresten så har jag fyndat också! En ny jacka, en finfin glitter tröja och en annan stickad historia. Jisses bra där! Så just nu hänger det 12 jackor på min dörr...också hänger fem stycken över min skrivbordsstol och nej detta är inte sjukligt jackor är bara så himla bra! Nu ska jag försöka få tillbaka medvetandet och inte känna mig allmänt påverkad...confusing. Okej har nog aldrig skrvit så mycket sådär på måfå bara. Sorry to interrupt!
 


Haha fina glittertröjan visar sig vara en gammal tröja från lindex i storlek 134-140 göttkött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0