48

Mycket webcamera bilder men det är ju en himla smidig sak det där fast med mycket dålig kvalite. Idag har jag inte lämnat sängen alls efter gårdagen. Det var fina Amandas tur att fylla sina arton år och hon bjöd på väldigt lyckade festlighter. Och innan vi anlände till födelsegrisen hängde jag med malin och en amanda hos mig och åt tapasmiddag och drack vin varvat med klädbyten och smink, himla mysigt och borde upprepas! Kom hem runt halv fyra och käkade pasta till o.c sedan somnade jag så himla hårt. Idag är jag sugen på pizza och lösgodis så det ska jag ha. Vilket väl betyder att även resten av denna dagen kommer att spenderas i sängen framför olika sorters skärmar. Godnatt igen eller något heiidooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0