52




Om man hade kunnat dö av halsont hade jag nog varit ganska nära. Vaknade alldeles försent för att jag låg uppe med 1Q84 boken. Låg kvar i sängen idag ändå och såg ingen anledning till att gå upp när jag ändå sovit alldeles för länge än lämpligt också fortsatte jag läsa. Kan inte riktigt sluta och nu ska jag börja på andra boken. Känns ändå som en ganska vettig ''jag är sjuk'' syssla. Har egentligen lite andra saker att stå i men jag o-r-k-a-r inte... Har förresten på mig den stickade historian jag talade om som kostade mig tjugo kronor. &&& igår kom en annan sjukis som heter sexylimpi till mig och hängde och pratade framtidsplaner och åh pepp!! Om 16 dagar åker vi och värmer upp några dagar inför framtiden i london tillsammans några andra dödsfina tjejer. För att bli frisk behöver man sådant att se framemot åhh. Nu ska jag vidare i året 1Q84 känner jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0