112
















 














Midsommarafton började på bästa möjliga sätt tillsammans med världens finaste tjejer. Vi åt middag hemma hos mig, band midsommarkransar, åt obligatoriska jordgubbar och festade till det innan vi begav oss till lund för vidare festligheter på främmande farvatten. Där lämnade jag också kameran hemma. Lika bra det då bilderna på emmas kamera är allt annat än vackra haha. Dagen efter alldeles för sent på eftermiddagen mötte jag upp min ems igen för bakishäng och botade kvällen innan med pizza och kaffe. Då kändes det aningen bättre. Tycker om er sååå finafina b-rudar!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Pusspusspusssss, tycker om dig också finis <3

2013-06-24 @ 03:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0