76















Förstår inte vad problemet är på blogg.se men har försökt uppdatera typ sen i fredags men det går liksom inte att gå in på bloggen för att förhandsgranska inlägget eller ens kolla överhuvudtaget på varken min eller flera av deras bloggar, är jag ensam om detta eller?! Försöker iallafall trots att jag inte kan se hur det ser ut. Har blivit sjukt nostalgisk den senaste tiden. Antagligen tack vare allt himla framtidsprat. Kollar igenom gamla facebookalbum osv och även min kära hårddisk med flera år av minnen och ''åhh:ar'' över vartenda jäkla bild. Här har vi lite lloret de mar bilder för typ två somrar sen. Jäkla tid...måste du gå så himla fort? Du skrämmer mig samtidigt som jag är så sjukt jäkla taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0