77


Igår var det söndag och jag gjorde en lista jag tänkte lägga upp men nä blogg.se var skitkonstigt för min del. Kunde inte gå in på min blogg ens så det sket sig. Men tänkte att vi behöver inte låta den gå till spillo så jag lägger upp den idag istället. Jippi!


Vad har du på dig?
Svarta jeans, randig tröja och är alltmänt sunkig. Typ som nedan fast fettigt hår, osmninkad osv de e najs. 


Hur mår du? Mjoää, ok I guess. Ont i halsen och söndagsnere typ. 

Vad önskar du just nu? Att jag inte blir sjuk...vilket det känns som att jag är påväg att bli i denna sekunden. 

Vad har du ätit idag? Frukost med min älskling i form av bullar, ägg och massa annat pålägg. 


Vad ska du göra imorrn? Jag ska till skolan efter en sovmorgon till halv ett fast jag, emma och esther talade om att ha lite brunchmys innan den sena skoldagen startar, när jag sedan slutar har jag lite dötid att ta igen med någon eller där hemma det återstår att se och klockan 6 ska jag på spinning yeyy och klämma in lite engelskaplugg därefter...

Och på onsdag? Hmm ja onsdag det vet jag inte mer än att det är skola och sen hade det varit bra att träna lite också..

Vem saknar du? Saknar alltid en massa folk känns det som, dels sådana vänner som man inte alls hinner träffa tillräckligt ofta för tiden är en jäkla bov och räcker inte alls till. Sådana som har lämnat livet och mig på jorden. Också släktingar som man inte heller hinner träffa så ofta som man borde.

Senaste köp? Herregud jag minns inte haha. Vin var det nog förresten!

Vad skrattade du senast åt? Hmm antagligen någonting med Gustav.

Vad grät du senast åt? Vad kan vi skippa för det känns inte relevant men igår så två gånger. Är allmänt känslomässigt instabil sometimes. 

Vem sov du med senast? Gissa en gång! Gustav såklart hihi.


Vad läser du just nu? Har exakt precis påbörjat tredje boken av Haruki Murakamis böcker i 1Q84 serien. 

Senast sedda film? Alltså senaste film kan jag inte placera men jag har börjat slötitta på gossip girl.

Vilken svordom använder du mest? Typ fitta, fuck och fan tror jag. Massa f-ord vad hemsk jag är.

Vem var den senaste som ringde dig? Gustav ♥

Har du dejtat någon av en annan religion? Alltså det vet jag nog inte? Men tror inte det.

Dina tre senast inkomna sms?
1. Skorna är halvvägs på hahaha. Går om en min ;)
2. Haha jag tror er ;) <3
3. Nomnomnom (plus en bifogad bild på en englishbreakfast)

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? Eller hur helt jobbigt :( <3

Vilken är din favoritfrukt? Om jordgubb kan räknas till att vara en frukt så är den the one and only. Fast den frukt som är liksom finast estetiskt är definitivt ananasen. När jag bor själv ska jag använda ananasen som prydnad typ som blommor. 


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag -.-

Vad är du rädd för? Typ att vara ensam. Inte bara för mörkret dårå utan nästan mer rädd för mig själv.

En person du tycker är snygg?  Min alldeles egna Gustav.

Blir du lätt svartsjuk? Ja men det får jag väl erkänna att jag blir.

Din favoritkaraktär ur en serie? Får man lov att vara mainstream och säga Cassie i skins? Eller typ Effy, eller Cook.
Skins alltså I love you ♥


Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Gustav, suplise?!

Vilket språk hade du velat lära dig? Typ tyska hade nämligen hemskt gärna sett Berlin som ett alternativ att flytta till efter studenten men nu blir det london och lika glad är jag för det. Faktiskt så jävla taggad att jag dör!!

Vad för sorts killar faller du för? Men åh det vet jag inte...en sådan som Gustav liksom. Skitsnygg, snäll omtänksam, rolig, smart, alldeles jävla underbar helt enkelt. Sen så har man ju konstiga saker för killar som är värsta badass men det blir liksom inte pojkvänsmaterial eller något haha dno har ju ingen experience. 

Vart vill du åka just nu? Blir ni kanske förvånade om jag säger London? Det var inte predictable va? Har dock hemskt många andra ställen jag vill besöka men sådär på impuls vet man ju att london inte gör en besviken. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Hmm det får antagligen vara pengar som står på prioriteringslistan nummer ett också kommer jag bli i stort behov av en dator när skolan tar den ifrån mig lagom tills studenten. Men somsagt pengar för sedan flyttar jag hopefully omg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0