78




Idag har det varit en lite mindre glamorös dag för lilla mig och jag har sovit bort i princip hela. Är väldigt förkyld och har nog haft feber hela natten och dagen för jag har svettats exremt mycket haha. Men här har vi inte tid för sjukdom inte så jag har precis tagit en dusch för då känner man sig plötsligt mycket bättre också har jag bytat lakan. Så nu ligger jag här fräsch som aldrig förr dricker te, äter glass och tittar på top model. Att plugga är helt enkelt också en liten sak som jag totalt glömt/prioriterat bort såklart. Trots att vi inte har så mycket plugg kan jag ändå inte finna en endaste liten fis av motivation till att ta tag i det hela vilket faktiskt har kommit att bli lite frusterande då jag helst av allt bara vill beta av allt som finns i samvetet så att jag kan njuta med gott samvete. Men det har jag ju glömt bort hur man gör så nu ska jag fortsätta chilla med pluggklumpen i magen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0