80







Hej och hå. Jag är sjukis och gick från skolan vid lite i ett och totaldäckade i sängen sekunden jag lade huvudet på kudden. Vaknade med en hemsk huvudvärk men löste det hela med att knapra i mig en värktablett. Och nu ska jag försöka ta mitt pick och pack till min Gustav. Han har lovat att han ska ta hand om mig lite så det känns ju lovande. Har förövrigt en hel del saker jag borde ta tag i när det kommer till skolan...vilket suger för jag har totalt glömt bort hur man hanterar sådant. Så så ser väl mitt liv ut just nu sjuk, ångest på skolan, pengar, jobb och framtid det händer så himla mycket överrallt, jag hänger inte med. Så då satsar jag på fosterställning ikväll och försöker tänka bort allt vad ångest heter osv. Sounds like a plan.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men hur snygg kan man vara egentligen?
Hoppas att du blir bättre snart!

Svar: Men åh vad glad jag blir, tack så hjärtligt!!
Mathilda Johansson

2013-03-07 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0