81








Tre nya saker från englandet. Är annars helt off i huvudet och försöker lista ut vart jag ska börja för att reda ut härvan med jobb, plugg och allmän ångest på att det exiterar noll motivation inuti mig. Jag vill bara ha flyttat nu och fått ett jobb i London för det jag behöver nu är att dränka mina sorger i ungdomsklichér i ett annat land. Som att dricka billigaste tesco vinet på en heltäckningsmatta i vår allra första egna boning. Men först måste jag ta tag i här och nu. And i'm trying...or not. Från och med nu ska jag. I min lilla grotta till rum som jag ska börja med att släppa in ljuset i. Det känns som att det är dags nu. Och denna snöstorm känns ju helt overklig när jag en dag denna veckan satt i en park med bara armar. Men. Nu ska jag bli pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0