83


Dagens låt:
 My Step - Little Dragon

Dagens frisyr: Fettigt hår med utväxt som resulterade en mössdag!

Dagens smink: Samma gamla vanliga. Eyeliner, mousse foundation, puder, mascara och ögonbrynspennan.


Dagens klädsel: Höga svarta jeans, svart magtröja plus en vit stickad magtröjshistoria, låga docs, glitterstrumpor också min bruna mockajacka.

Dagens händelse: Gräddhyllan häng med två favvisar.

Dagens planer: Att plugga...det ser då inte ljust ut då klockan tickar och redan slagit kvart i tolv. Kanske kolla top model avsnittet om jag nu väljer att prioritera det istället. När jag egentligen bara borde lägga mig..


Dagens vill ha: Lite mer tid och hemskt mycket mer värme!! 

Dagens saknad: Det varma vädret och att inte vakna i sitt hjärtas famn.


Dagens tråkigaste: Att jag måste plugga men är handlingsförlamad på den fronten och ältar isället ångesten inom mig.

Dagens mat: Hemgjorda köttbullar med potatis och brunsås.

Dagens kärlek: Fina vänner, fin pojkvän och finaste familjen. 

Dagens humör: Glad och frusen på ett ungefär.
 
Dagens köp: En kopp te på stammisstället också lyckades jag snylta mig åt lite väl många påtår men har man betalt så har man och vill på alla plan utnyttja situationen. Hade jag själv ägt stället hade jag dock aktat mig för sådana som oss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0