84




Idag fyllde min alldeles underbara exellenta vän Linn Limpan Brödet år!! Jag och några utav de bästa av lommabrudar firade henne på restaurang elyseé med fondue oh herre min gud vad det är gott. På fredag ska det även firas ännu ordentligare och tösen har fasliga planer för sig. Jag gör det inte bättre genom att idag ge henne nästan en liter jägermeister för det tyckte jag att min fina var värd hihi. Just nu ligger jag totalt utslagen i sängen i ett psykotiskt tillstånd och lyssnar på min håkis. Jag har också fler bilder från ikväll men jag orkar verkligen inte röra dem...såatte nu ska jag totaldäcka till ljudet av håkans ljuva stämma. Många kanske ser det som ironiskt men det är det fan inte för den är så himla ljuv och len och jag skulle kunna lyssna på den förevigt!! Så det så. Känner mig cool nu. Måste plugga...dör. Så godnatt heido. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0