85


Idag har alla dessa Matildor haft namnsdag och till det räknar även jag med min Mathilda stavning. Det har resulterat lite extra hörlurshäng med alt-J - Matilda för att den är hemskt bra och fin. Tror att det var lilla Emms som introducerade den för mig för ett tag sen hihi. Så ja lyssna på den och ägna lite tänkar åt oss av den arten mathilda just idag liksom. Annars har jag varit i skolan ätit god skolmat, planerat en fotografering och sist men inte minst lite dropin hos Emma där vi druckit te och kaffe. Jag fortsätter med mina besvär med skolan för det går fan inte och plugga. Inte ens att försöka. Så nu ska jag äta glass, dricka te och bädda ner mig med min pojke också tar vi sovmorgon imorgon då vi ska bli fotograferade av min kära Esther. Sedan jäklar är det helg!! Så himla härligt och denna helgen kommer ju bli så himla bra!! För vi ska fira min Linn otroligt mycket på fredag och 90-dagar-kvar-till-studentenfest-på-lördag!! Mer om det i senare tider.

Godnatt
 


Här är jag samt en förvirrad Louise i bakgrunden på fina beyond retro i brick lane. Fick sorgligt nog spegelsmuts mitt på ögat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0