93





Idag gick jag upp hemskt tidigt tyckte jag iaf men inte mamma för vi skulle leta balklänning. Det var hemskt kallt men mysigt som attans och vi for över hela malmö och stötte på hundratals poliser som vaktade demostrationerna i staden. Vid lunch tog vi en paus på alldeles underbara fina ''Hollandia'' det brukar bli så. Unnade mig den otroliga räkmackan och höll mig mätt resten av dagen yeyy. Det var gosigt. Nu har jag precis kommit ut från duschen för att jag och min älskling har bastat och druckit bärs som riktiga män denna kväll. Det var fett. Nu är jag lagomt dåsig och dör tröttdöden efter sen kväll och tidig uppgång och fullt schema med balklänningsjakt, städning och övningskörning. Bara massa slit fast nu ska vi chilla till en film eller spela spel eller något i den stilen och äta något/massa gott. Ska gå på gottisjakt nu puss. Det är påsklov!!!! Gud så mycket text och fy vad ointressant haha. Bör bli bättre på att fatta mig kort. Ska jobba på det hela!!! PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0