178


Här är jag och min älskade fina mammi på bild. Idag åkte familjen hem och jag jobbade igen. I fyrtioåtta timmar satt vi bokstavligt talat ihop med varandra. Herregud vad jag saknat dessa fina människor som otroligt nog är min familj och undrar om jag inte saknar dem ännu mera nu. Jag hade med mig kameran på en del äventyr men det finns inte på kartan att göra någoting av det nu. För herregud vad trött jag är, skulle chansa på att jag faktiskt inte fått lov att sova ut på hela två veckor och även imorgon har jag det tidigaste passet någonsin på jobbet. Har bestämt med mig själv att inte lämna sängen från och med nu. Jag ska bara se klart sista existerande dexteravsnittet och gråta lite sedan kan jag inte låta bli att se det nya solsidanavsnittet heller. Ove Sundberg är ju kärlek. Godnatt! Vill sluta vara trött nu, det är inte kul längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0