181




Tiden med mina föräldrar gick snabbt och det blev lördag. Efter ett besök i vår bostad för att lämna av en del grejer som de tagit med till mig från sverige tog jag dem till café 338. Surprise?





Sedan åkte vi vidare till camden för det hade familjen aldrig sett. Efter strosande bland fina och knäppa saker slog vi oss ner. Pappa tog en ölpause och jag provade en morotskaka, sebbe och mamma tog en kaka men den var äcklig och smakade mjöl. 








Kvällstid efter strosande på oxfordstreet och en del slappande på hotellrummet var det dags för ett restaurangbesök. Jag hade önskat skaldjur och så blev det. 

 

Så himla gott fick äntligen äta upp mig ordentlig och skämmas bort med extremt god mat. Delade på en massa olika tallrikar till förätt och sedan åt jag en himla god skaldjurspasta.  Sedan följde jag med till hotellet ännu en gång och sedan tog vi förväl för den här gången. Så himla fina dagar och herregud vad jag saknar min lilla knäppa familj. Verkligen de bästa i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0