183

 















 




Alltså lilla jag vet inte vad jag håller på med och mitt huvud är överallt, men på ett bra sätt nu. Små ögonblick från mobilen finns det ovan från jag vet inte den senaste tiden cirkus. Två delar som saknas inuti mig har varit här och fy vad bra det kändes. Det sjuka är att det är precis att man aldrig ens varit ifrån varandra. Finaste underbaraste brudar. Jag flyger till Sverige imorgonkväll för en tråkig sak somsagt men passar på att stanna några dagar till. Önskar mig gräddhyllanhäng, botanöl, emmas säng, kök, bakgård ojoj vad knäppt det här ska bli. Men först kvällsmys med min sambo och en jobbdag emellan mig och sverigeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0