185


Veckans humör: 
Alltså sorgsen men även så himla lycklig för fan vad jag påminnts om alla dessa fina människor som existerar i mitt (mitt!!!) liv! Trött osv har jag också varit pga aldrig får/kan/vill sova ut.
Veckans vill ha: Är det tillåtet att svara vår, solsken, parkhäng och öl? Det här har ju precis börjat. Iaf så ser jag så hemskt himla mycket framemot londonvår det är väl inte så himla konstigt i denna istid.
 
Veckans köp: Tja förra tisdagen var dagen innan jag for till Sverige (pepppp!!!) och då köpte jag en playsuit i jeans och en basebolltröja, från mitt jobb då såklart. Varför? För att göra plånboken ännu lite tunnare.
Veckans favoritplagg: Min hatt som aldrig slår fel, min lilla päls och mina transparenta capes, (hur stavar en ens till det?) känner mig så dramatisk på gatorna, en sak till och det är min svarta kappa.
Veckans frisyr: Har mest kickat det vanliga utsläppta och någon tid med sammetstoffs mitt på huvudet.

Veckans händelser:
Massor! Sverigebesök som innehöll en hel del fint, behövde den kicken. Nu är jag tillbaka på fina jobbet och i London och det känns himla bra det med.
Veckans sämsta: Säger vädret och att sakna.
Veckans saknad: Mormor, familjen, vänner, obesvarat fast besvarat.
Veckans festligaste: Träffa mina festligaste festligheter till personer i Sverigeland! Det var extremt festligt.

Veckans måltid: Har hunnit bli lite bortskämd där hemma men nu är det tillbaka till pasta, ris, kyckling osv.
Veckans borde: Orka laga mat, städa i vårt äckelhem.
Veckans godis: Alltså svensktjäklalösgodis och marabou!!!
Såhär glad. Nu sitter jag oklart nog och försöker dricka whiskey, lär mig sakta sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0