160


Såhär har jag spenderat den här delen av dagen, jag vill kalla det morgon men nu är klockan tjugo i två. Jag har iaf hängt tvätt på kreativa sätt som en får göra utan någon ställning. Gjort lite fint på vårt rum för idag får vi besök av Linns kompisar och det kan vara lite kul att visa upp något hyfsat städat känner vi. Måste-köpa-dammsugare!! Annars så ska jag börja jobba på söndag och har sedan fått schema för veckan därefter och det glädjer mig att äntligen kunna komma hem och känna att något vettigt har gjorts. Hoppas verkligen på att det blir bra nu. Ska bli så härligt att starta något seriöst!! Men först ledighet.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hejhejhej mathilda nu läser jag din blogg, hejdååå /ellinor hihi

2013-10-01 @ 19:59:44
URL: http://ellinorsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0