164


Jag har börjat jobba nu det känns skönt att göra något vettigt, tänka på något annat, mindre kul att jobba under finbesök bara. Men innerst inne och ibland utanpå är jag ledsen, det gör ont i mig för jag vill verkligen inte vara det. Det är inte okej att vara ledsen såhär länge, inte över det här. Patetiskt är det och så jävla värdelöst. 

alltså det här: kan jag få återuppleva dagen, kan jag får återförenas med de bästa hälfterna av mig själv. fy fan vad jag inser att saknad är den värsta av känslor som finns. fy fan för att vara utan er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyfan att vara utan dig, fyfan.
Jag dör lite inombords och jag orkar inte.
Jag behöver ju dig din jävel

Svar: Helvete vad jobbigt det är och fan vad jag behöver dig! Det känns så långt borta att ta 139:an till lund för att bara göra ingenting men slutligen ändå lyckas göra det till ett jävla äventyr. Gud vilka klichébarn vi skapades som och jag älskar det!
Mathilda

2013-10-10 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0