165


Dagens frisyr:
 Björnöron, ett på varje sida mycket viktigt.
Dagens smink: Tja precis som nedan, dipliner, mascara, ögonbrynspenna och ansiktskladd.


Dagens klädsel: Varmaste jackan jag äger tills mina föräldrar kommer hit på besök, det blir mycket packning för dem hehe, basketlinne, stumpbyxor, morfars kofta och kängor. Juste klädde även ut mig på jobbet till sjöjungfru.
Dagens händelse: Började jobba klockan elva idag innan dess kramades jag hejdå med min fina louise som åkte hem idag. Sedan jobbade jag till halv åtta, åkte hem och höll tummarna för öl ikväll men sällskapet (jag med egentligen) kom fram till att jobbet gör en hemskt trött plus sjukdom. Så istället gick jag till affären efter lite dexteravsnitt för att handla till ensam myskväll då linn med syster befinner sig hos pojkvännen. Inte mer än så.


Dagens planer: Dagens (nattens) resterande planer är att sitta på hela ryggen äta glass och titta på dexter.
Dagens vill ha: Moneymoneymoney must be funny, har jag hört? Skor, varma jackor och viktigast någon att kramas med.
Dagens saknad: Viktiga personer som jag behöver för överlevnad som befinner sig i sverige.
Dagens mat: Frukost bestod av macka och ägg lunch likaså för visst glömde jag tänka på matlåda i god tid, kvällsmat har jag väl egentligen inte ätit mer än en croissant med ost och skinkfyllning från jobbet.
Dagens kärlek: Hmm, min nya plånbok möjligen!! & louise som jag inte ville skulle lämna mig.


Dagens humör: Dödstrött men ändå helt okej nu ska jag ta vara på att va själv en natt och sova ut ordentligt.
Dagens köp: På tesco blev det mjölk, ben&jerrys (för att jag fortfarande är lite sjuk och ynklig), dorritos (erbjudande köp en få en på köpet eheh), red bull och tuggummi herregud vad dåligt allt lät. Nyttigt life alá london. Plus att jag fyllde på kära oysterkortet.
Dagens telefonsamtal: Ringde till Linn men hon svarade inte och juste svarade i telfonen på jobbet cirka tre gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0