166





På senare dagar har vi haft en del besök det började med Malin och Sofie och ut på äventyr var det första som hände efter de anlänt. En alldeles för knäpp natt med alldeles för mycket alkohol. Vi vaknade mörbultade dagen därpå fem personer i vårt lilla rum, alldeles för litet. Bakfyllan från helvetet var med oss somsagt.





Snygga!
 




Några dagar efter det kom en saknad louise varav jag inte kunde annat än att springa fram till när jag såg henne på stationen. Dog, också har jag haft lyxen att skeda med den personen sedan Linns syster Ellen kom hit för att dela bäddsoffa med Linn.

 


 
 

Louise smet hem till mig innan avfärd från sverige och var världens ängel och fraktade hit två par skor som jag saknat. De ena mer än de andra...creepers och joggingskor vad väljer man? Kickar annars hatt alldeles för många dagar i veckan och idag är jag ledig. Har inte mer än rört mig till duschen också har jag städat. Det börjar då dra ihop sig för lite ärenden som ska bockas av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0