167






Louise har varit här mina fina louise, vi har bland annat druckit öl och hängt i camden. Jag jobbade en del också.



En annan kväll hade jag lyxen att bli bjuden på middag och sällskap hos malin och alice. Satt på gatan och hade beerparty innan de for vidare och jag hem till sängen pga jobb. En man kanske en granne gick och köpte oss lite whiskey och cognac så nu har jag och malin tagit i hand (med bildbevis) på att vi ska lära oss det där med att dricka whiskey. Uh spännande.

Om någon mot förmodan tvekar på vår kreativitet denna morgon är jag redo att slåss. 

 




Dagens ledighet tog oss mot ikea. Dregglade efter köttbullar hela långa vägen dit och restaurangbesöket var det första som hände såklart. Sen shoppade vi loss, nödvändigheter för det mesta faktiskt, sist men inte minst lösgodis, knäckebröd och kanelbullar från frysdisken. Vill åka dit snart igen för godismission, sorgligt men sant. Höjdpunkt var när linn med panik i ögonen fastnade med fingret i en flaska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0