168


Här ligger jag med ömma fötter och en trött kropp och jag har redan hunnit sova två timmar sen jag kom hem från jobbet. Imorgon jobbar jag igen, det är så man rullar. Köpte ett par skor idag som jag lagt undan har ju turen att få bra priser på mitt kära jobb. Om det är bra eller dåligt undrar jag fortfarande hehe, halva lönen lär ju gå direkt tillbaka, de säger de andra som jag jobbar med iaf, jag tror dem till hundra procent. Btw kom till London på torsdag folks beyond retro har 50% på utvalda saker och håll i er free booze! Går ej att missa. Denna kväll är en mycket nostalgisk kväll precis som alla andra, blir det så när man flyr landet och saknar hemma? Tittar på eva och adam nu efter att pappa skickat ett alfons åbergklipp, han var min favorit bak i tiden. Nu också kom jag på. Tja sånt är väl livet och det var lite av mitt svammel för dagen. Jobbigt när sambon inte är hemma så man kan prata av sig. Hon är istället och firar ett år av kärlek så det är väl förlåtligt ändå. Godnatt 
















Alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0