169

 
När det här var hemma och inte alls särskillt längesedan.
 






Oskiljaktiga timtal på gräddhyllans bakgård. Terapi för själen.






 
 


Frukostar, böcker och oskiljaktiga timmar i min säng.

Min mamma <3



Ett hål.

Emmas bakgård <3 efter att jag dött inuti.



 

 

 

Botulfsbaren som aldrig svek haha.

älskling<3





 


 

 

Jag dör så många fina.

När jag behövde det som mest.




 

 

Hur kan det här ens vara möjligt?







Emmas kök!!

Emmas säng!!

Min lillebror och min pappa<3










Får man ens lov att kalla det för avskedsFEST?

Oj vad mycket det blev och oj vad blödig jag är men hur ska en kunna vara annat när de här fina inte är inom räckhåll. Jag är inte ledsen i London jag bara saknar mycket det får man göra är inte van vid det här, vill nog inte bli det heller de här personerna är alldeles för fina för det. Nu ska jag sova för klockan är himla mycket, och om jag ska sova då, jag är så himla ledig man kan bli imorgon hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det saknas någon i Emmas kök på Emmas gård i Emmas säng <3

Svar: älskling <3
Mathilda

2013-10-20 @ 21:07:02
Postat av: esther

Åhh, finaste stunderna tillsammans. Saknar dig!!!!!

Svar: jag älskar dig, jag saknar dig, vill ha fina stunder nu!!!
Mathilda

2013-10-21 @ 19:29:59
Postat av: Jennan

Åååh saknar dig MAtis!! Älskar att alltid komma in här, du känns inte så jättelångt borta då. Gråter för att jag inte har möjlighet att hänga med imorgon, har hälsat tjejerna att krama ihjäl dig från mig och en liten fågel viskade även i mitt öra att du kanske kommer hem till nyår!!! Pls do så jag kan få krama ihjäl dig personligen, ha nu cooking fun 2gether (är det ett vanligt uttryck i UK??)!!! Kärlek på er <3333

2013-11-14 @ 02:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0