170






Lyxen att bara kunna gå upp från sängen med täcket fortfarande om sig för att byta ut den mot soffan. Idag är jag ledig och igår kom jag inte hem förrän tio från jobbet, jag fick vara med om min första rea.

 
Ingen kan väl ha undgått att vi for till ikea häromdagen? Letade mest låga priser och kickade en faktiskt rättså snygg metallyhylla för tio pund och det klassiska lack bordet för fem. Himla bra  och jag insisterar på att köpa en vän till Glenn på columbiaroad flower market Linn är inte lika övertygad men det fixar vi.

 






Alla boenden bör väl innehålla en rislampa eller två? Jag tror inte att jag gör mycket för världen idag förutom att kanske bege mig ut en sväng, kanske hittar ett café och dricker lite decent kaffe och inte det som består av pulver. Saknar mitt bryggkaffe så uppskatta det hörni! Läsa ska jag också göra. Nästa steg är frukost och vi borde verkligen storhandla, göra någon typ av storkok till matlådor och dylikt. Jobbigt liv vi lever här i london. Fast nä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0