171






Det är så fint här jag faschineras töntigt nog varje sekund och vill fotografera allt.







Ja menar kolla flytta in här med mig någon? Vill flytta in överallt å andra sidan, jobbigt.








Trippy face. Igår var jag ensam och även ledig. Det njöt jag faktiskt av genom att gå upp vid halv tio och soffhängde nån timme med datorn, kaffe och frukost. Sedan tog jag mitt pick och pack och gick runt lite var och ingenstans. Lyckades på något vänster få med mig tre tröjor för tre pund, himla bra det och ekonomin den samtycker. Idag är det lördag och efter jobbet ska jag springa hem och öppna en nä två vinflaskor med min sambo. Så himla pepp nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0