173




Ja men det är väl en himla tur att jag inte är en rastlös människa va?! Började omänskligt tidigt (fast egentligen inte, halv tio hehe) för att ha några träningstimmar i butiken tillsammans med några andra. Är ju skitglad för mitt himla jobb alltså! Blir bara taggad på att plugga på mer. Sen promenerade jag genom dalston, köpte en bok för bara pundet. Mobilbilder gotta love em! Ungefär såhär platt och rastlös (men det kom sol i mitt ansikte jaaa) har jag varit resterande av dagen också har jag inte fått gå ut heller för en kille som skulle fixa vår toalett skulle komma. Nu har han nyss gått. Ska därför ta mig till affären och köpa jag vet inte, men lite saker och kanske trolla ihop någon sorts middag till mig och sambon när hon kommer hem från jobbet. Plus en matlåda till morgondagen. Glamourösa livet, toaletten kanske funkar någon dag nurå. Akta er ni som kommer på besök. Den lever sitt eget liv. Idag fick jag rumpkomplimang, ögonbrynskompimang och ''I like your style'' komplimang. Sånt gör ju en glad såhär en tisdag. Guu vad jag snackar gojja och är dålig på det här idag usch skäms ju. Adjö och hej sänghäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0