175

 



Igår såg det väldigt mycket ut såhär hela långa dagen. Botade bakfyllan tillsammans med min Linn. Såg inte ut sådär dock, så ser verkligen inte min bakisfejja ut. Den vill inte vistas här vill jag lova.




Idag var det gladare miner och vi kände oss stolta som kommit upp innan tio på en ledig dag (fast Linn skulle jobba vid fyra). Vi var iallafall i mile end för loppis. Där kunde en fylla en stor eller liten påse för tio eller tjugo pund. Det var skitbra ska ju alltid handla kläder sådär, det har jag till och med råd me!!




Här såg det ut som sverige tyckte vi och var glada och nöjda. Jag lyckades i min påse trycka i en stor fet kappa, perfekta jeansshorts, en pälshalsduk och sist men inte minst ett par discobyxor som min sambo nog tyckte var mindre fina hehe. Men jag ska slå på stort med dem tänkte jag. Allting för tio pund herregud!! Nu har jag ätit mat i min ensamhet och saknar min rumskompis. Ikväll ska jag mysa för imorgon ska jag jobba. Svårt det där med kamera tycker jag...hade den till och med i väskan hela dagen men mobilen verkade vara det mest tillgängliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0